Wszystkie pytania i odpowiedzi o DJI Care Refresh - FAQ w MDRON.PL

1. Co to jest DJI Care?

Produkt ubezpieczenie DJI Care to oryginalny plan serwisowy, zapewniający użytkownikowi produktów marki DJI komfort, na wypadek uszkodzenia drona, gimbala lub kamery w normalnym użytkowaniu. Jeżeli w czasie okresu trwania DJI Care wystąpi przypadkowe uszkodzenie produktu, opłaty za naprawę oraz powiązane z nią koszty zostaną pokryte przez producenta tj. firmę DJI.

2. Jak nabyć zakupić DJI Care?

Program ochronny ubezpieczenie plan serwisowy DJI Care, można zakupić w naszym sklepie. Wystarczy wybrać go jako produkt, włożyć do koszyka oraz dokończyć proces składania zamówienia.


*Uważaj!!! Nie wszyscy sprzedawcy udostępniają obecnie kody aktywacyjne DJI Care.

3. Czy DJI Care obejmuje potrącenia?

Nie, program produkt DJI Care nie obejmuje potrąceń. DJI Care jest to usługa naprawy drona, gimbala, kamery, a nie stricte usługa ubezpieczeniowa. Oznacza to, że twój dron, gimbal, kamera będą zawsze naprawione bez opłaty całościowej, o ile koszty naprawy oraz stan produktu spełniają wymagania programu produktu DJI Care.

4. Jeżeli dron, gimbal, kamera jest w okresie gwarancji fabrycznej, czy naprawy zostaną odjęte od kwoty produktu ubezpieczenia DJI Care?

Jeżeli naprawa drona, gimbala, kamery spełnia warunki gwarancyjne, koszty naprawy zostaną pokryte przez producenta, bez odliczenia od kwoty ubezpieczenia DJI Care.

5. W jakim okresie po zakupie DJI Care zaczyna działać?

Produkt DJI Care jest ważny w trybie natychmiastowym, zaraz po zakupie, jeżeli DJI Care zostało zakupione osobno. W sytuacji zakupu z nowym dronem, gimbalem, kamerą produkt usługa DJI Care zacznie działanie w terminie dwóch dni po wysyłce zamówionego produktu.

6. Jeżeli wysyłam do naprawy produkt objęty DJI Care, czy muszę zapłacić pokryć koszty wysyłki?

Jeżeli wysyłasz produkty z obszaru objętego ochroną ubezpieczeniem DJI Care, firma DJI pokryje koszty wysyłki. Oznacza to, że nie będzie żadnych potrąceń w całkowitej kwocie ubezpieczenia. W sytuacji kiedy, znajdujesz się poza obszarem objętym ubezpieczeniem DJI Care, możesz zostać zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki tj.: cła oraz inne wydatki wygenerowane przez wysłanie produktu.

7. Gdzie obecnie dostępne jest ubezpieczenie produkt DJI Care??

W chwili obecnej, produkt usługa DJI Care jest dostępna tylko dla klientów z takich krajów jak USA, Kanada, kraje UE, Wielka Brytania, Hongkong i Chiny kontynentalne. Produkt ubezpieczenie DJI Care będzie dostępny w kolejnych krajach w przyszłości.

8. Jaka jest różnica pomiędzy produktem ubezpieczeniem DJI Care, a gwarancją na produkt firmy DJI? Czy gwarancja na produkt marki DJI, jest nieważna bez zakupu DJI Care?

Gwarancja udzielona na produkt firmy DJI, to usługa naprawy świadczona przez producenta w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z jakością produktu.  Ubezpieczenie DJI Care to indywidualny plan serwisowy producenta, który obejmuje naprawę uszkodzonego drona DJI, gimbala, bądź kamery w czasie normalnego użytkowania. Korzystając ze standardowej gwarancji na produkt marki DJI, ubezpieczenie plan serwisowy DJI Care może znacząco obniżyć ewentualne koszty naprawy. Jeżeli naprawa jest objęta standardową gwarancją na produkt, nie ma to wpływu na pozostałe saldo w planie serwisowym ubezpieczeniu DJI Care.

9. Co obejmuje swoim zakresem plan serwisowy ubezpieczenie DJI Care?

Plan serwisowy ubezpieczenie DJI Care obejmuje uszkodzenia drona, gimbala bądź kamery w wyniku upadku, zderzenia, wodowania lub innych wypadków spowodowanych błędem operatora. Firma DJI oferuje bezpłatną naprawę, jeżeli sprzęt zostanie wysłany do firmy DJI w okresie ważności planu serwisowego ubezpieczenia. Akcesoria w postaci kontrolera, śmigieł, baterii czy ładowarki nie podlegają ochronie DJI Care.

10. Jak długo działa plan serwisowy ubezpieczenie produkt DJI Care?

Plan serwisowy ubezpieczenie produkt DJI Care jest ważne przez okres jednego roku. Jeżeli DJI Care zostało nabyte osobno (tj. po zakupie drona, gimbala, kamery), okres ważności rozpoczyna się od daty zakupu. Jeżeli natomiast DJI Care zostało zakupione z nowym dronem, gimbalem, kamerą, okres ważności rozpoczyna się dwa dni po dostarczeniu zamówienia.

11. Czy można odnowić ubezpieczenie produkt plan serwisowy DJI Care po jego wygaśnięciu? Ile razy można zakupić DJI Care Refresh?

Nie, nie można. Aktualnie każdy dron, gimbal, kamera jest objęty tylko jednym planem serwisowym ubezpieczeniem produktem DJI Care. Nie można go odnowić po jego wygaśnięciu.

12. Czy produkt ubezpieczenie plan serwisowy DJI Care jest powiązany z pierwotnym właścicielem drona, kamery, gimbala, który go kupił?

Nie, oczywiście nie jest. Właściciel drona, kamery, gimbala może ulec zmianie, ale S/N(numer seryjny) urządzenia związanego z umową DJI Care, nie może.

13. Dlaczego nie można aktywować produktu ubezpieczenia planu serwisowego DJI Care, po aktywacji drona, kamery, gimbala po 48 godzinach?

Z uwagi na długi czas po aktywacji drona, kamery, gimbala po 48 godzinach, nie można ocenić stanu urządzenia.

14. Zgubiłem umowę DJI Care. Jak dokonać naprawy?

Podaj w DJI S/N swojego drona, kamery, gimbala. To pozwoli sprawdzić, czy Twoje  urządzenie jest chronione w ramach produktu ubezpieczenia DJI Care. Jeżeli usterkę uszkodzenie obejmuje serwis w ramach gwarancji, Twoja naprawa będzie bezpłatna.

Powyższy materiał został napisany w oparciu o informacje udostępniane przez producenta, właściciela produktu ubezpieczenia planu serwisowego DJI Care. Z uwagi na ten fakt, zamieszczający materiał MDRON Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za warunki, sposoby, konsekwencje, szkody, wszelkie nieopisane w tekście oraz nieprzewidziane zdarzenia, sytuacje związane z korzystaniem z produktu ubezpieczenia planu serwisowego DJI Care.

Aktualności